Fredag,

Jaja, då äre fredag igen dårå, så skönt ! denna fredag ska jag spendera med min underbara älskling, :)
Sitter nu på historia och jag fryser! kallt som satan är det. och dålig luft, usch..
Ska skriva klart det här nu tänkte jag, "tänkte" fast just nu, så tänker jag inte göra det, "tänker" så, ja det blir så som jag tänker att det ska bli.
Jag och min kära malin, förlängde hm, om det var igår, eller dagen före, jaja iallafall så förlängde vi håret :) ja det var i förrgår var det ja, jaja.
Nej, fan va kallt det är ! sen är det matte, och där inne är det ännu kallare, hungrig är jag också, undra vad man får för vidrig mat i skolan idag då.  kanske man ska käka istället för matten , hoppas bara han inte ska ha någon sån där jävla genomgång som man bara vill dö på när han sätter igång, pettson (matteläran) får sina elever att känna sig självmordsbelägna, haha, nejdå han är bra men man blir bara så himla trött när han har genomgång, stirrar på klockan, tick, tack. nej fuck! det är ju fredag för tusan, aja nu ska jag sluta skriva, måste ju göra lite historia också, kanske,. ja det ska jag, är ju nästan klar med den, kämpat som satan, jaja
vi hörs, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0