skola.

sitter i skolan, historia. tråkit som satan.
sen slutar man 12 iallafall, känns bara såå skönt de :D fast vafan ska jag hitta på att göra sen när jag kommer hem då, ? hm. johan slutar tre, haha sen skulle han till mormor sin, så jag får väl vänta ett tag, suck. denna väntan hahaha. aja har jag väntat i alla dessa år så kan jag väl vänta på honom några timmar till, haha.
kanske man ska hyra film ? mys ska vi ha iaf, som alltid, alltid lika mysigt bara av att kolla på honom, underbart! :D
haha,
imon lördag, sen söndag, sen skolan igen. jävla kort helg egentligen, den kan väl vara minst fyra dagar till, eller hur ? någon som inte håller med ? 
nu ska jag plugga historia igen, ganska skoj, men det är lite kvar. ska vara klar idag, snart så :) ´
saknar dig johan ! skynda dig hem ikväll , :) 
föresten så hade vi åtta månader igår, så det är alltså, åtta månader och en dag idag, haha grattis på oss älskling, men det är ju ingenting att gratta egentligen , det var ju inte så svårt eftersom att jag bara måste vara med johan, så är det ju bara, inte en natt utan honom :) och tur som jag har verkar han tycka lika dant, najs de, bättre än bäst , haha. min underbara underbaring! <3 fick en tårta av älskling igår, han hade gjort den själv, den var helt perfekt god! jättemums, + på den älsk! tillomed ante fick han beröm av, haha, då var den god (X men den var underbar, fast inte lika underbar som älsk, går inte. jaja, han fick en påse muffinsar som jag med mycket knep och knåp fick ihop lite prydligt med rosett och allt. hahaha
men oj vad tiden går, vi slutar nu, jaja ska väl springa iväg på matte,.
seya, hejvejs :)


Johan eriksson föralltid <333 


wooooooohoo!!! ,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0