aaah

Sitter i skolan nu, huur segt som hellst! Det är fredag vilket är skönt men så jävla lång!
Är inne i datorsalen nu och sitter och försöker göra klart arbetet om Ockelbo, hah vem fan bryr dej om nåt sånt ? (; inte jag iaf..
Försöker samtidig fundera ut vad jag ska hitta på ikväll . hmm.,
Antagligen bara vara hemma och mysa lite me älsk :) tade lungt och käka massa godis :=) maha!
ska nog kanske plugga lite också kanske, nee det gör jag på söndag :) kanske .. ;)
Hungrig är ja också, menmen det är jag ju alltid, mihi (a) :)
Igrå var jag och vickis och malin till gävle efter skolan och shoppade ;D skojskoj, ja köpte en blåjätte tröja. så skön vill ha en till ;) haha. sen skulle vi med på bussen till valbo för att fortsätta shoppa lite där , fast malin skulle på match i valbo där , men då missade vi bussen eftersom att vi stod på helt fel ställe, haha , malin fick panik och fick iaf hoppa på sandviken bussen till sandviken och sen åka med kicki därifrån , haha men de löste sej, jag och v gick runt lite till och väntade tills den nästa bussen skulle gå. :)
sen kom bussen och vi åkte till valbo, där köpte jag tre t-shirtar, leggins, hundkex, mm haha.
sen filkade vi och gick mot bussen , men .. den missade vi . hahha
det vart sitta på donken o vänta på nästa .. tss. klantarslen !
men så kom den jävlans bussen iallafall så vi åkte mot sandviken, och på den bussen var det två gubbar från swebuss som kollade busskort, maah!! stackarn bakom oss hade ogiltigt kort så han fick böta 400 spänn stackarn ! så kom han till oss och jag lämnade fram mitt gymnasiekort, eeh, han kollade lite konstigt på mej först så jag var så säker på att jag skulle få böta, men nejdå tack sa han och lämnade det tillbaka. puuuh.

sen kom vi till sandviken och väntade på nästa buss, då var klockan nio, så kom bussen och vi snackade lite och sen klev jag av i j.fors :) först var jag sj men sen kom alla hem . och då var det godnatt!

aja nu ska jag görta klart dethär , :) HADE GÖTT

hejsvejs ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0