Inför skolstarten.


Jaja, slut på lugnet .
imorgon börjar skolan och jag känner att jag verkligen inte vill!
kommer sakna sommaren och värmen när vinterkylan snart kryper in och skolstressen .
måste faktiskt säga att jag förväntade mej mer av sommaren 2008, men den kunde ju vara värre, jag kunde ju ha upplevt den ensam , eller faktiskt har jag inte upplevt någonting som jag riktigt kommer komma ihåg föralltid. eller jo. min första sommar tillsammans med johan, eller visst var vi tillsammans förra sommaren , lite iaf . men en heel sommar.
Det bästa av allt var väl att jag firade 1 år med johan , min älskade älskling , hade mysmys. det glömmer jag inte.

denna sommaren har jag fan gjort av med över 7.000 spänn på bara kläder!! dock att inte jag betalat alltihopa, haha men det mesta. och ändå känns det tomt på kläder nu när skolan börjar imon , ojoj.
det sorjliga är kanske att jag bara badat 5-6 ggr, jag som alltid brukar bada varje dag, och flera gånger om dagen . men det får vi ändra på till nästa sommar, och då ska mycket upplevas minsann :D
jaja, det känns iallafall som jag vill börja om på sommaren , börja där vi slutade i skolan , första sommarlovsdagen , fyfan så underbart skönt! jag känner att jag behöver mer tid. men så kan jag inte tänka nu o jag vill att det ska funka dethär med skolan , då måste man bara skita i känslan om hur jobbigt det är och bara kämpa på som om det var det roligaste man kunde göra. suck .
tagga om .
jaja nu ska jag käka nåt, sen blir det ta det lungt innan skolan imon , buhu!
aa får se vad som händer, om någonting blir annorlunda med att börja på bessemer och att börja en ny klass, och att börja plugga som fan . haha fy .


hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0