3 daaays!



Hejsan hoppsan allihopa !
Igår åkte jag och min goa malin in till gävla för att shoppa lite klappar! hade riktigt trevligt och vi fick oss en massa skratt som vanligt ;) haha, har köpt klart nästan alla klappar nu !:D känns så jävla skönt . fast ändå är det nog bara mammas som är riktigt klar , så ddet är mkt kvar ändå.
käkade på american också, inte helt fel vill jag påstå ;) mumma!
sen åkte vi hem och hade lite flumm på bussen ofc, naaaaaaaaaaajs!
sen har ju jag världens braigaste klapp till mallan också ;) mahahahaha, men det kan ni få höra efter som 24 december  och inte nu! inte för att hon läser min blogg men vafan , man vet ju aldrig :P när det gäller julklappar ska man inte lita på någon ! ;)

Idag har vi bara två lektioner, börjar klockan två med geografi, sen idrott! ganska skönt att man fick sova inatt :)
ikväll ska jag nog också bygga pepparkakshus med daddy! ;D skojskojs.

sen äre ju ANNA idag ! :D och som ni kanske vet? heter jag anna i andranamn så jag har alltså namnsdag idag :D
Grattis på alla anna idag ! :)
nu ska jag göra potatismos till lunch, hahaha. :)

seya all.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0