4 DAYS LEFT!



Skooolan som vanligt nudå, och jag som vanligtvis har mattestuga på morgonen tog mej en väl behövlig sovmorgon idag ! så skönt det var! ni kan inte förstå, fast jag hade redan snackat me pappa om att jag skulle åka med honom till skolan tidigt, så han ringde mej på morgonen för att jag skulle kliva upp och fyfan va arg jag för , jag var helt säker på att det var söndag! och vilken jävla idiot är det som ringer klockan halv 7 och vill att man ska kliva upp då på en söndag!
jag sa till honom att jag banne mej inte skulle kliva upp nu och ingen mattestuga blidde det heller..
Sen när jag blev väckt nästa gång var det av älsk som skulle upp, typ en timme efter ;) då fattade jag fortfarande inte att det redan var måndag utan vart förvånad över att han skulle åka bort så tidigt!? haha, sen nästa gång när jag vaknade var det av johan som ringde, då tyckte han att jag skulle ta med en laddare sen när jag kom till skolan för att han hade slut på batteri? ja, pucko tänkte jag som fortfarande var helt inne på att det var söndag och då går man inte i skolan, så jag fortsatte och sova, när jag för 709:de gången vaknade så var det av klockan som ringde och jag klev utan problem upp och plockade ihop mina engelska böcker och började fundera på vad vi skulle göra på engelskan idag som är första lektionen, men så slog det mej!
Nejmen fan!
det är ju söndag!


hahaha, vem, är puckot egentligen ?
jo jag ! hahaha, fast det vart ju en ganska skoj historia iaf tycker jag ! haha, ;)
men nu ska jag kika på vad jag ska jobba med på historian.

bye!

<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0