blaaau



jap nu äre skolan igen då. har historia sen spanska, orkar fan inte gå på den satans spanskan men det är väl lika bra ! måste ju, har ändå inget annat att göra hemma förutom att plugga :S pisst..
helgen har varit lugn, allt fär lugn , födelsedagen var heller inget speciellt, ganska seg men ändå var den väl mycig, hade ju min älsk där ! :D

söndagen var ännu segare! hände ingenting, inte på pluggfronten heller. gick bara inte så segt!
nu bara längtar jag tills julafton! som bara fan! fast man kanske inte ska hoppas allt för mkt.
kanske blir lika segt som födelsedagen ! fast ensammare! nejdå ska ju umgås med släkten så det ska väl gå! har ju iaf händel i samma ålder sen har man ju alltid lite skoj med dom små ;) mahahah.
hoppas på att får något bra i klapp också! HOPPAS HOPPAS. önskar ju mej typ nästan bara en kamera ! menmen, dom är ju så dyra så det blir nog ingen.
pengar är ju alltid bra men så vill man ju alltid ha nåt annat mer skoj i klapp, aah jag vet inte.
sen frågar alla vad man önskar sej? ja en kamera säger jag då, nejmen uush så dyrt säger typ allam, jamen vadå? ni frågade ju. pissoff.

efter detta behöver vi ett gott gott skratt! ;)

Tre killar var ute och campade och nästa morgon när dom vankade sa den ena killen
- jag drömmde en sån jävla go dröm inatt, jag drömmde att en assnygg brud runkade av mej hejvilt!
-konstigt, jag drömmde samma sak, säger den andra killen.
-Det gjorde inte jag säger killen som hade sovit i mitten , jag drömmde att jag var ute och åkte vasaloppet!!!

tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0