December månad!



Ja, igår var det 1 December då :D bara för att jag älskar december (: Fyller år om 10 dagar och det är ju inte alltid helt fel, även fast det känns som att jag fyller bakåt ! ja, det känns som att jag varit 17 i ett år nu och att jag ska 18! lite pisst när man kommer på att jag bara blir 17 och att det är ett helt jävla år kvar tills krogen :( fandå...
Nu vart det inte lika roligt längre att fylla år. för snart fyller vickis 18.. :S
Fast man ska ju tänka positivt så ! nät hon är 60 så är jag bara 59 ! (a) mahaha..
Sen är det ju advent ! fyra stycken och julafton och nyår ! greeeat! :D

Nu ska jag kolla på tecknat (x haha, sen ska jag kolla på gossip girl för one tree hill har inte kommit än :O:(
Börjar inte skolan förens klockan två :) najs de tycker jag ;D maha

Nu blire gossip girl ;)
hade gött.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0