en vecka till julafton!





Sitter man i cpskolan igen nudå, svenskan var ganska skoj, eller vi gjorde den skoj! haha, satt och hade debatt om vilket som var miljövänligast, buss eller bil! jag och anna var för buss och vickis och mallan var emot, hahaha asskoj! ;D
Men nu har vi samhäll vilket inte är allt för skoj! :S
hade ingen sovmorgon idag heller vilket vi hade både måndag och tisdag så det känns gaaanska segt just nu kan ja lova !
sen är det långlång dag idag också.. pisst! sen har jag spanska prov på eftermiddagen klockan fyra och två och en halv timmes hål innan dess ! vafaan !!!!!!!!!
jag blir fan tokig snart. allt ska vara klart nu och allt är bara så satans stress! det är nog med stress och skit innan julen men detta tar fan priset, hur jävla mkt som hellst!

Bara en vecka kvar till julen nu iaf! känns så skönt :D längtar verkligen ska bli skoj bara att ge bort julklappar ;D hahaha !


Julskämt !
Postverket gav ut ett nytt julfrimärke, och upptäckte misstaget först efter enorma mängder av klagomål från kvinnor. Misstaget var att bilden föreställde en naken kvinnas könsorgan och vad kvinnorna klagade på var, att gubbarna inte visste vilken sida av märket de skulle slicka!


Nu ska jag ha matte ! bläääääääääääää

seya

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0