go diie



Sitter i skolan nu, har varit här sen klockan halv nio och slutar inte förens klockan fem! ja det är plågeri, hungrig och trött så in i helvete! fyfan jag kommer inte vara skoj att ha att göra med sen när jag kommer hem ..
Jävla fitta va jobbigt! och alla får ju åka hem sen och jag antar att jag kommer få vara ensam på spanskan också S:
fan va mycket problem det är nu! fuck it..
Sen sitter jag och läser om kemi, urinämne, det måste väl vara kiss? man har tydligen det i ischoklad - tänk då om man ska göra det hemma, kissar man i smeten då? hmm. jaa det kan ju vara nåt att fundera på.
en jävla tur iaf att jag inte tycker om ischoklad ! puh..;)
inget matteprov imon iaf faaaaaaan va skönt ! ingen som fattade nåt så lika bra att flytta fram det, efter en tids tjatande..
Nu har vi naturkunskap och sen spanska, usch!
vill hem hem hem hem hem hem hem ! nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
så vill jag ha kaffe också..
och pengar.

Ja, men nu måste jag väl plugga, tyvärr :/ maha,

hade!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0