GOD JUL !




Ja, idag har jag haft en ganska julig dag faktiskt ! även fast jag borde ha en jävla julkänsla just nu så har jag ingen alls ! fyy så tråkigt det känns :( sen är det typ ingen annan so jag pratat med som heller har det, så det känns ju bara ännu hemskare´! och därför har jag kommit på varför jag inte har någon julkänsla ! Julen handlar ju om glädeje och eftersom att ingen jag känner har fått den där julkänsleglädjen så kan jag heller inte få den ! den smittar av sej fast nu finns det ingen som kan smitta så då är det ingen som får julkänslan! fand :S
Fast på nått sätt ska det väl ändå gå!

Har varit hemma hos älsk hela dagen idag, skulle egentligen ha spelat hockey med dom idag! jag som längtat så länge efter att få göra det men tro på faan att det blir alldeles för kallt för mej att ens gå ut,! fy satan tio minus hela dagen , och inga kläder hade jag för alla dom graderna ! nejnej, det blir flera ggr ! :D

Vi har iaf hunnit med att  bygga pepparkakshus, klä granen och johan har klippt sej :) trevligt trevligt, fast nu kan jag inte reta honom för att se ut som en fluffboll (a) mihij
vart ett fint pepparkakshus faktiskt ! inte alls lika hemskt som mitt och pappas som vi bara kladdade med (x hahaha, menmen  ! fint blidde de :)
Sen har vi alla varit och käkat på Albins också :P mumma det men fan va illa man mådde efter att nästan tryckt i sej en hel pizza! bläsh, ;)

Ja, som alla nu säkert redan vet så är det då självaste julafton imorgon! och känslan , den har ingen funnit ännu.
om den kommer alls så kommer den nog inatt när alla ska sova eller imon när man vaknar, hoppas! eller inte inatt snälla, jag behöver sova ! :) sen taggar vi ju nyår också! det är ju alltid roligt och man behöver ingen känsla heller för att överleva !

Nu ikväll när johan kommer ska vi nog kladda lite med marsipan, precis som jah gjorde igår :) fina tomtar gjorde jag ;) och goda:P men nog ska det allt bli flera :D mysmys!
Men nu måste jag kila vidare ! Hoppas att alla får en rejäl underbar julkänsla imon och en underbar jul! Får se om jag hinner skriva imon! :)


GOD JUL ALLESAMMANS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0