gooooodiee



Japp, nu sitter jag här . är trött som bara fan och mår illa !
Gusta fyller år idag och det är en massa folk, fast kusinerna har åkt hem nyss och jag och bror har gömt oss på hans rum för att slippa alla pratglada släktingar! inte för att vara elaka förstårs, men är man trött så är man..
Kom hem från träningen vid halv sju ungefär, hade tidig träning idag och fan vilken träningsverk man kommer att ha imon! fyfan..

Har ätit kalkon idag vilket jag inte tycker är någon speciell grej? gott är det javisst men den smakar precis som kyckling,. så ja.. ;) haha.
Julaftonen var bra iaf! inte så mkt att prata om men den var fin. fick en massa fina julklappar så tack för dom! :)

En rolig sak på träningen idag , haha eller kanske inte så rolig utan mer taskig , ;) - malin sa till den stackars lilla Tove, -och du heter Tova va? hahaha, alla andra började skratta och den stackarn såg helt förtvivlad ut, stackarn :P men TovE hette HAN iaf. hahaha säger dådet.
och - vilken färg har du på din valla ? väl uttryckt av lilla Frida (; haha ! brabra

träffade min carrolutt igår också ! :D jättenajs, har saknat henne ! v i har bestämmt att när hon kommer hem från fjällen ska vi käka sushi ;) har jag aldrig smakat så det ska väl bli en upplevelse :) man måste ju trots allt smaka sushi någon gång i sitt liv! och jag är ganska bra på att smaka saker :) iaf om det ser eller luktar gott (x och inte innehåller lök! fast det har jag gjort klart för mej att sushi , det innehåller inte lök ! :) bradet. haha

men nu ska jag kila ner och käka lite glassoch maränger tror ja :) även fast jag är mätt (a) haha, men gött äre!

hade bra ! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0