great days !




Igår hade vi förrsta träningen men knattarna i slalom ! hade verkligen hur kul som hellst! ;D
Jag fick ha 00:orna och det var jätte kul ;) fattar inte vad man var så nervös för innan!
dom fick åka efter mej och åka i samma skär och sånna saker som man sj gjorde när man var liten :) !
lite pinsamt bara att man skulle presentera sej inför hela klubben , hahahah ;) men skoj vare ! blir nog att träna äldre barn sen för janne och åke tyckte jag skulle behövas där :) något  som också var lite jobbigt var bara det att dom hade jätte förväntningar på en och såg en som värta proffset, hahahaha ojoj, och jag som knappt åkt på ett halvår nu! men det gick bra och ungarna är så söta ! kanske inte så bra att ha favvosar men Arvid är verkligen sötast! hahaha, .

Längtar nästan tills nästa träning nu! :)
sen när man kom hem var det bara så grymt skönr att ta ett varmt bad och sen lägga sej i sängen men två nya filmer och precis nystartat jullov! underbarare kan det nästan inte blii!

ida ska vi dra ner till Myllan på mys! ser jag fram emot! ska ha med tre små klappar för 50 spänn :P haha, inte dom bästa kanske jag köpt men vad hittar man för 50 kr? jaja (x

kommer bli skoj ändå! sen har man ju hela lovet på sej och på onsdag redan är det ju självaste julafton! käns inte som det och jag har verkligen inte julkänska alls och det känns inte alls bra !" :S fy, jag vill ha julkänsla nuuuuuuuuu!

kanske man får det ikväll om man har tur :D ! med alla mina söta flickor! ;) tror jag nog..
ska nog ha min nya "klänning" då, inget spec men har ingat annat så den får det bli ;) haha, en vit med svarta typ prickar :) köpt på Gina :) sen kanske det blir så att man tar på sej en tomteluva också ;) mahahaha!

men nu måste jag kila ner och hjälpa till med maten ! ska blir gotta mat så ;) yey!

seya all !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0