imon smäller det ! ;)



Yep, nu sitter jag här hemma , nyfärgad och nyklippt, vart ganska mkt men är ändå ganska nöjd. ganska !
väldans kort lugg bara som känns ovant! :S men man vänjer sej väl! färgen vart också lite väl ljust tycker jag ,men vafan :D
Imon är det min födelsedag också! äntligen ! som jag längtat ;) även fast jag hellre blivit 18 haha!
men det får la duga, fast ändå känns de inte så speciellt för det verkar inte vara någon som är speciellt brydd över att jag fyller imon :( trök..
Ingen som kommer heller.. alla ska bort på lussebandy och ha skoj. eller ut på annat istället. jaja, jag får väl sitta ensam hemma på min födelsedag. känns så jättekul.

Grattis till mej då!

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0