loooooooooooooooov !



haft en seg dag med flera motgångar. blir väldigt irreterad på att jag alltid låter saker komma ivägen för sånt som jag redan bestämmt mej för att göra.
vet inte riktigt hur jag menar eller hur jag ska göra för att bli av med känslan.
men alltså, jag gör allt för alla andra fast det räcker aldrig, jag räcker inte till helt enkelt. det är väl sån jag är förstårs. fast jag tycker att jag är ganska lång? haha, nejmen seriöst. förlåt för att jag inte är perfekt.!

imon ska jag åkta till valbo med älsk. sen kommer nog också mamma kanske !
får se om jag ska gå på avslutningen ! man behövde ju inte och det är typ en halvtimme, visst hade jag inte haft nåt annat att göra så skulle jag gärna gå! men nu ska jag ju till valbo och handla klart julklappar så en halvtimme där känns faktiskt onödigt, så ja.
hade lite egen avslutning idag på skolan , jag och vickis bakade en kladdkaka igår som vi hade med oss till skolan idag för att fika ;) liite väl seriösa med tanke på vad dom andra hade med sej ! ingenting eller en bulle , hahahaha ;) jaja gott vare :D


har en sprutgrädde med mej hem också ;) najs ;);) hahahahahaha !


nu sitter jag hemma , i min säng , som vanligt (;) haha och kollar på du är vad du äter;) hahaha, ser så gott ut med alla grönsaker och frukter ;D tänk om man bara kunde bli så nyttig :P men det är ju så gott med frukt och grönt! i love it , men ändå så slinker det ju mkt hellre ner en massa äckliga fetter istället ! hahaha, gärna med sallad förstårs men ändå (x


men nu ska jag kila iväg! hade gött ! :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0