löööööööööördag!

Magistern till klassen:
- I morgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med! Möjligen en kärnkraftsolycka, svår personlig skada eller nära anhörigs bortgång!
Hela klassen nickar instämmande, utom klassens lustigkurre som frågar:
- Men om jag skulle komma i morron fullständigt utmattad p.g.a. intensiv sexuell aktivitet då?
Magistern ler sitt vänligaste leende och svarar:
- Då antar jag att du får skriva med andra handen...

HAHAHAHAHA ! Humor ..
 nu sitter jag och äter min efterlängtade soppa, hahah, tycker egentligen inte om soppa men min soppa är god ;) med kräftases ! mahahaa.  ;)
Vaknade av att älsk väckte mej i morse, han skulle ta tio i tio bussen hem för dom har match i avesta idag, hade gärna följt med för har nog inte så mke att göra idag, eller jo det har jag med ingenting som jag ORKAR göra då ;) mahaha, m¨fast jag ville ju såklart sova nu för en gångs skulle ;) MIHI
Ikväll kommer gofisarna hit, äälsk ante och ankie :D kommer nog bli najs de som alltid! ska nog kolla film och käka gotta och snacka lite skit, blir finfint de ! haha!

 men nu ska jag städa mitt rum tills ikväll , haha fan ;) seya!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0