redface



Sitter i skolan nu, trött även fast jag hade en lång sovmorgon.
kanske för att det är så tråkigt att gå i skolan och så är jag hungrig! haha :) men äter man inte så är väl det klart!
Idag ska jag nog färga håret på mej sj . så jävla trött på detta nu och malin köpte en hårfärg som var fin! kommer ju ändå inte att bli riktigt lika ändå så :)
sen ska jag nog klippa lugg, fast det får frissan göra ;) annars blire knappast bra !
får de hur det blir i slutet av dagen , ingenting kanske går som jag tänkt de , hmm.. nej så ska man väl inte tänke, ahah.
sen kanske jag och älsk ska bygga pepparkakshus, haha om jag  hinner.

Slutar sent idag och det känns ganska segt tycker jag . men det är bara att hålla ut, skulle heller sluta tidigare än ha sån lång sovmorgon , fast visst äre najs ! ;)

men nu ska vi dra till idrott :) sista lektionen, yeye. !"
hade bra igen då.. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0