tjohoooooooo



liite slappt, ligger hemma i sängen nu och väntar på att jag ska ta bussen hem till älsk ;D har typ nästan sovit, så trött ! haha

innan vi skulle åka hem från skolan satt jag och v inne på skolan och väntade på bussen , hade en halvtimma att vänta på innan den skulle komma ;D fick ett rejält skrattanfall kan jag säga ! haha, asskoj! (x
hahahaha, tänker inte säga vad det var vi skrattade åt för det kan förstöra någons julklappsförväntningar :) hah!
imon börjar vi inte skolan förens två! asskönt :D ska sova som bara faaan! ;D yey

:) känns grymt skönt att det bara är denna vecka kvar i skolan ! behöver verkligen ledigt nu så man kan försöka att hänga med lite nu! ;)
 men nu ska jag platta håret (L: mahahah


seeeya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0