5 days left!



Hade massa trevligt igår ! ankie kom först och vi satt på mitt rum och kollade på roliga videos och skrattade som bara tusan! haha, ;)
sen kom johan och andreas :) dom skulle också visa nån skoj video, men ärligt talat så den sög. haha
sen slog vi på en film och så kom myllan och efter ännu en liten stund som kom händel också :)
kollade på två filmen och snackade lite där emellan !;) hahaha, kommer inte ihåg va alla filmer hette, men. dom var rätt okej ändå tycker jag :)
sen skulle alla åka hem :/ utom johan fast han hade redan somnat som vanligt, hahahaha. så jag bäddade ner honom och sen somnade jag med ;D

Idag händer nog inte så mkt annat än att jag måste plugga..
har fortfarande inte klivit upp än och klockan är snart 12, men det känns som att det är lika bra att stanna kvar här en stund till! haha.
sitter ohc kollar på sånna här snygga tårtor som är så coola, skule vara ascoolt om man kunde göra en sån sj, haha. tänkte jag skulle försöka göra nåt snyggt tills min födelsedag :)
bara fem dagar kvar nu! :D asnajs!
här är en tårta som ja hitta som inte skulle vara helt fel ! hahaha, tönk om man skulle kunna göra nåt så snyggt! hahaha.





Och nu, lite skratt ;)

Det var en gång tre pojkar som gick in på en bar. Efter några timmars drickande vid disken kom en god fe fram och sa:
- Ni får en önskning var.
Den förste sa:
- Fan vad coolt! Jag vill bli rik, intelligent och framgångsrik!
Vips, så blev han det.
Den andre ville bli dubbelt så rik, dubbelt så intelligent och dubbelt så framgångsrik. Vips, så blev han det. Så var det den tredjes tur.
- Jag vill bli tre gånger så framgångsrik, tre gånger så intelligent och tre gånger så rik.
Vips, så blev han en tjej!


seya !  

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0