Vår nya kända kändis !



Faaaaaaaaaaaaaaaaan !
Känns verkligen jättepisst på att jag fortfarande inte har någon som helst julkänsla alls ! ingenting!!
jag som annars älskar julen ! eller det gör jag ju nu också men det känns ju inget :S hoppas att det kommer imon iaf ! för nu äre fan bråttom!!..

Igår var vi alla mysflickor hemma hos ankie, (jag, ankie, mallan och vickis) hade det hur bra som helst kan jag lova ! fick väldans fina klappar och gott fika ;D och bästa umgänge! jättefint, älskar er ! <3

Sen måste man ju bara säga grattis till vår alldeles egna kända kändis ! Sara Hector!
att hon är grym på skidor det har vi ju alltid vetat men faan va grym du är ! i lördags kom hon trea i svenska eliten och igår vann hon hela skiten ! Fatta stolt man känner sej.
Jag har drömmt om detta och nu händer det! och vi saknar dej sara! hoppas att vi ses snart sweet! <3
GRATTIS till dej alltså!

sen är det ju julafton om  bara 2 dagar , shit alltså, men nu är inhandlingen av julklappar klar iaf ! sköööönt! :D
massa klappar har jag här hemma ;)
tagga julen nu! GE MEJ JULKÄNSLAN !

puss på de

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0