Eliteladies.se

Suttit inne och kollat på kläder hela dagen, inne på eliteladies.se , super bra kläder där :D
Beställt där en gång och det är inga problem, ett tips ;)
snart kommer våra kära vänner från Lerum :) på fredag kväll :D jag måste nog sova hemma hos älsk under deras besök eftersom att det inte finns allt för mke plats hahah ;) men det blir nog bra det :D
ska nog ut och köra lite cross sen med grabbarná .
äntligen har det kommit lite sol här , men den är väl borta snart antar jag väl .
men nej nu vill jag hitta på nåt, den här sommaren har man fanb inte gjort nåt ! jag vill åka till typ leksand, vart som hellst! men ingen annan vill ju verkar det som . maha
men men, snart har man huset för sig sj ett tag ;) yeeeeees ! längtar som fan , hah.
men nu ska jag hitta på nåt annat,   .

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0