gävle




Hade en mycket trevlig dag igår med mina flickor, vi åkte nämligen in till gävle vid två tiden .
shoppade lite och kollade på knepigt folk och fikade.
jag köpte en stor t-shirt som jag är rätt nöjd över , sen köpte jag en gul t-shirt som Frida tvingade  ej att köpa ! haha, nejdå men den var fin, men inte på mej .
vi åkte hem vid sju ungefär och sen fick jag städa undan lite här hemma för så koma dom hit, malin, ankie, vickis, ante, johan och göte för att umgås och kolla på en idiotisk och dum "skräckfilm" som sög. haha. men vi hade trevligt ändå :)
sen gick tjejerna hem och pojkarna sov kvar hos mej. tack för den måndagen ! :D
idag har jag vattnat blommor och kollat på tv, haha. :)
nu sitter jag och funderar om jag ska åka och bada , skulle vara jävligt skönt.
nej nu måste man väl kanske få något i magen .

ha det gött ! ohoj pirater .


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, och jag tvingade dig? ;) Förlåt! Jag trodde inte att jag tvingade dig!!

Kram

2008-08-14 @ 11:05:16
URL: http://fridasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0