sommar?

Ligger i sängen och lyssnar på hallelujah, slappt!
men kollar man ut genom fönstret ser man bara grått, jo vilken härlig sommar va? nej som fan heller .
det här ska man inte ens behöva kalla en sommar för det är det inte .
va ute me brudarna igår :)länge sen nu, kände att jag verkligen behövde det faktiskt, har saknat er tjejer.!
men ändå är det lika underbart att krypa ner i sängen med min underbara på kvällen :) <3
spelade minigolf och picknickade gjorde vi i gövle, sen drog vi till torget och kollade på norman som spelade haha. men sen började det att regna så vi tig bussen hem och lämnade myllan kvar ensam i regnet, haha nejdå hon sprang rill sina föräldrar, :) jävla skrikiga jävla ungar på bussen, trött som man var, faan hahhaa.
imon ska va dra till huvudstaden jag and da family :) synd att inte älsk kan vara med :( eftersom att han måste jobba :S vill ju att han ska det, men kommer väl till han sen iallafall så :) sen fyller ju ida år så ska väl dit på kvällen om det inte blir allt försent såklart :) men måste ju iaf dit och träffa allihopa och ge henne nåt skoj , :) tänker nog göra nåt eget,. hi.
allt jag vill se nu är lite sol. eller en massa jävla sol skulle passa bra! så mkt sol att man måste gå in av hettan efter bara några minuter, ! faan va varmt det ska bli !
trött är jag också, har knappt sovit på flera nätter, drömmer bara mardrömar hela tiden, fan :S visst brukar jag dröma hemskt men som det blivit nu är det bara ett rent helvete på nätterna, fast det känns ju iAllafall skönt nät man vaknar och ser sin lilla gullplutt bredvid sig, då känns allt bättre. min älskade <3
men nu ska jag kila iväg. :)

hööres, puss och kram .                   Jag älskar dig johan eriksson ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0