HejsanSvejsan


Sitter i köket, har pluggat satan hela dagen.
har omprov , naturkunskap imon . nu känner jag att jag kan det här. tagga! :)
fan bara att man skulle vara ledig om man inte hade den cp omprovet, men vafan haha. hade nog inte haft nåt annat för mej ändå så. skänt att ha det klart iaf. har så mke annat att göra också så..
menmen, hoppas att det löser sej .
känns bara så skönt nu att man får sommarlov på torsdag. :) yesyes.
kanske man ska på peace and love iaf en dag, ville ju så gärna se takida men fan i helvete att vi väntade en endaste liten dag så var dom biljetterna slut, fuck. jag som är besatt av Takida nu igen helt plötsligt, haha menmen..
det kommer fler chanser :D
Johan sitter inne och kollar EM-Fotboll nu med farsan och bror , haha jippie, han har nog roligare nu än när han trökar med mej, hahaha ;)
nej nu ska jag plocka med han upp, han ska bädda sängen ;) haha, stackarn, men han sa att han skulle göra det eftersom att jag pluggade så duktigt (A) sötpojken min <3
Vad händer på skolavslutningen då ? det blir nog leksand :D najsnajs, hoppas att det blir av, jag vill verkligen. taggatagga!!! jag älsk ante göte, dom vanliga ska man väl försöka få med :D man ska ju vara med nära och kära på avslutningen så, ;D men mammopapp stannar hemma såklart ;) ;) haha.
Men nu äre nattinatti dags. Godnatt allesammans. :)


Johan Eriksson , mitt allt från den dagen jag blev kär <3
jag älskar dig ! (L)

Du och jag älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0