jobbig.

Nu har man avverkar hela två veckors jobb på sandvik.
inte allt för enkelt eftersom man gått igenom svår förkylning och stått ovh målat i "gaskammare". haha,
så trött nu, och glad som fan för att det är helg :D
Träffat nya vänner har man ju också gjort. Lovisa, en helgó tjej ! så felix .
fast vi jobbar väl inte allt så mkt och jag undrar ibland hur vi även fast vi bara busringer och fjantar så får vi alltid allting klart i tid. haha
en vecka kvar, sen är det lov på riktigt :D !
sthlm och grönan nästa lördag tror ja, men mina ideer är ju alltid så jävla tråkiga tydligen enigt dom andra så de vettefan om de blir nåt med det heller . suck !
imorron ska jag och johan till valbo, om han inte helt plötslig ändrar sig om det också. tss.
nu sitter jag och väntar på att morsan ska göra mat, blir grilla bam bam idag :) namnam!
hoppas att vädret snart skiner upp och blir bättre, ganska tråkigt nu när det är som det är, men eftersom att man jobbar nu så kan det gärna stanna kvar en vecka till ;)
yep. det  var väl allt antar jag.
vi hörs. hejsvejs.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0