Sandvik here i come

började  sommarjobb idag, ganska jobbigt att kliva upp så tidigt, menmen. money money! ;)
sen gjorde man inte allt för mke heller, vilket gjorde det bara ännu värre, för då blev man bara så jävla trött..
först samlades "gruppen" vid pressverk 62 . möte med chefen, gulp! men det gick fint, sen hade vi säkerhetsföreläsning i fleera timmar! ganska läskigt att man har syreledningar ovanför huvudet som kan droppa ner vilken sekund som hellst! hmm.. haha
imon kommer man väl iaf får göra någonting, ska väl typ måla, sen ska jag med in i pressen. aj som fan för öronen.
orkar man dethär i tre veckor ? :s haha, hoppas de iaf .
Nu sitter jag och väntar på att älsk ska höra av sen så att jag kan åka till honom :) så trött så hoppas att han ringer snart innan jag somnar, igen haha.
aja men   nu är det snart fotboll iallafall. :)


men ska kila nuja, vi hörs väl imon om dagen går fint. hejsvejs!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0