Lördag.

aja, då äre lördag igen då, visst är väl lördagar najjs! men inte den här för älsk är i borlänge och ja vet inte vad han håller på med just nu men han har nog skoj tror jag. jag har iaf så tråkigt som det bara gå att ha..
Idag har jag inte gjort så mkt alls, sov hos älsk iaf, annars hade jag inte klarat mej!
Vi klev väl upp vid en kvart i 11 eller så, :P ganska najs, sen vare frukost och spelade lite poker, (im number one ;) hahaha naat.) sen åkte vi till sandviken, gjorde ee ingenting, haha ante klippte sej och de andra köpte väl blomma, sen kom vi hem iaf, då vare dusch me älsk :)
myyyyyys! <3
Åssa vare lunch, god mat som vanligt (; snackade lite, johan snackade mest om emelie... eller det var väl bara det som fastnade på minnet antar jag, och nej jag är inte sotis, eller kanske lite,.. nej jag litar på honom, han är min, bara min! <3
aja, ska väl fortsätta plugga lite då. sen ska jag kolla på en film som ja hyrt, alla har väl sett den redan men vadå, hahah jag har ju inte sett den så lika bra å göra dedå.,hah. 1408..
kanju ladda hem men de tar sån tid, otålig (x
Ikväll måste jag nog snacka lite me carro, hoppas allt är bra me na :S :) <3

aja hoppas bara älsk håller vad han vad han lovade och kommer ikväll!! :D annars kanja inte sova...
men nu ska jag ut å köra bil :) hade gött.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0