Måndaag

Måndag igen, ganska skönt åkte ju hem på 11 bussen ;)
Imorse vade däremot inte skoj, trött som saatan! vaknade fem min innan morsan skulle komma och hämtar mej, och ante som alltid tar sån tid på sej, ne han låg och sov när jag klev upp, men jag väkte honom , tur för han.
och älsklingen min, han bara sov.. ;) men jag lät honom sova, inte vaknade han när jag gav honom en puss på kinden heller ;) haha, det brukar han.. menmen, sen när jag skulle gå så hade väl ante väckt honom ändå för då kom han springande, haha gullungen! <3
sen åkte jag med morsan till skolan, hade svenska, ganska tråkigt men men, vi satt i datasalen och skrev nåt skit, typ media.
sen hade vi wollyboll på idrotten, va väl ganska skoj, bättre än pingis! sen drog jag o malin hem på halv 11 bussen ;)
sen dess har man inte gjort nånting, väntat på att älsk ska höra av sen, ! saknar dej älsk,<3
menmen, ska väl leka me honom ikväll! ;D
Nu ska jag spela lite Call of duty 4 me bror , hahhaa. skojskoj...

jag älskar dig så otroligt mycket johan! <3 det är evig kärlek! <3

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0