Skola..

Sitter i skolan nu o dampar, så tråkigt. malin är sjuk? ;) geografi nu, men ska åka hem sen efter den iaf. skönt.
imon är det sista skoldagen innan lovet (; Yes! längtar, myys me älsk heela lovet (; och jag ska väl träffa carro nåndag också (; men hon kan ju va med mej och älsk också juue :D haha, men det här lovet ska jaf bara njuuta..
måste plugga lite skit också menmen, får se hure blir med det, om johan kollar den här bloggen så kommer det att bli plugga av för min del iaf kanja lova ;) hahaha. iaf till en början men sen tröttnar han väl , (; gullungen..<3
jag fattar ingenting om vad vi ska göra heller, ska ju jobba med malin men hon är ju inte här,.. fan malin! man ska ställa upp!! ;) hahahaha.
tråkigt nu när älsk har slut på pengar, haha. fast det stoppar ju inte mej såklart, jag skriver på jag hahah stackarn (;
och det sitter en jätte läskig en från klassen framför mej och stirrrrrar! som han är bäst på, uuuusch...!
menmen, nu ska jag smyyga härifrån, (; skulle egentligen få åka på halv tre bussen men skit samma, jag jobbar övertid!! Ja du läste rätt, aja. ;) haha
nu ska jag fråga vafan vi ska göra,.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0