söndag.

ja då vare söndag igen då.. undra hur många söndagar man varit med om i sitt liv, ? hm..haha
Igår var som sagt en tråkig lördag, fast det blev rätt bra där på slutet ändå, grillade me morsan å farsan o bror och kollade på film me morsan sen :) trevlans, sen efter melodifestivalen gick jag och malin ut och gick en "sväng" haha vi vandrade runt på byn i två och en halv timme, haha skönt som satan!
Snackade om allt, allt allt allt, ja skönt vare.
sen precis när jag kom hem va klockan typ halv ett sen kom älsk till mej (ja han höll vad han lovade :D fast det visste jag ju ;) så då fick jag sova, så underbart att somna och vakna brevid den underbaringen! Shit va jag älskar honom! :D
Idag har jag inte gjort nånting, johan åkte hem vid typ halv 11 för han skulle på match och jag skulle väl plugga, men jag har inte gjort allt för mke på den fronten heller, hahah menmen..
sen ska jag nog till j.fors iaf :D  eller om sötnosen min kommer hit :) spelar ingen roll..
jag har funderat hela dagen på vad det ska bli av mej, hahaha. men det enda jag kom fram till om min framtid är att jag har bara en framtid om johan vill dela den med mig, annars kommer jag ingen vart, då stannar mitt hjärta, för det slår för honom.
men jag tror han vill vara en del av min framtid, jag hoppas det iallafall, :) å så underbart att vara kär, i johan eriksson, mitt livs kärlek, som jag tänker hålla fast vid föralltid,..
gullunge, han är alltid så lung och jag bara så vild och otålig och, shit han är bra för mig, jag lugar ner mej och är mindre galen med honom, shit va bra jag mår av honom! :D min drog! ;)  Imorgon skola, känns tuungt kanja lova.. men sen äre sista dagen innan lov på onsdasg och går inte länge på måndag :) jaja, får jag bara vara med älsk så spelar inget annat någon roll!! han är allt som betyder något för mig,:D
Jag älskar dig johan eriksson <3 du är min och jag är din, föralltid.!  <3

image1

Kommentarer
Postat av: Sara

**Var med och TÄVLA i min blogg! Ett enkelt sätt att promota din blogg lite extra!

/Sara

2008-03-16 @ 16:28:40
URL: http://sarahaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0