Yey.

Så trött på skolan nu, eller det har ´jag varit ända sen jag började där men ändå haha.
snart äre sommarlov iaf, så skönt! allt ska vara över ett tag..eller...
jaja, ikväll blir det mys med dom bästa, vi ska till min stug och mysa :D spela pitchonery, bada, låta illa, mysa :D fan fan fan va najs ! ser fan fram emot det, :) det blir väl jag,johan,andreas,göte,tobbe,händel och malin  :) skojskojs, jag och malin är på samma humör idag iallafall så det kommer inte bli nåt jävla tjafft som det kan bli (x hahaha. det är RETHUMÖR idag, stackars små pojkar, haha. :) nejmen det kommer ju att bli skoj dethär, men vafan ska jag packa.. hm.
-badkläder
-nåt att käka
-kläder
-handduk
-nyckel!
-jaa, vad mer kan man behöva ? :)
-allihopa ! :O det glömde jag nästan, oj. jag kan ju inte åka sj heller ! :O
Skulle ha åkt med till anna idag, men kunde inte, lära städa innan farmor skulle komma :( fan va trist. men ja hoppas att dom hälsade. :)
snart ska jag kila ner till ica och handla lite granna...
men nu ska jag kila. hade gött !

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0