1 Advent mys..



Igår åkte vi med skolan och våra föräldrar till storviks skogar för att utbilda oss till skogshuggare. nejmen vi kunde redan hugga granar så det var bara att halka oss dit och hugga oss några granar.
eller några och några, över 80 stycken fick vi hugga, hahaha eller. ja, jag högg en ;) hahahaha
Men men, hahha

Idag var det julskyltning, mysigt tycker jag , fast det har varit så jävla stressande att baka en massa och försöka plugga samtidigt ! usch.. sen allt annat man ska förväntas hinna med.
Jag tror inte lärarna inte fattar att vi inte hinner med allt mellan allt annat vi ska få i uppdrag och göra till den där satans berlinresan, jag menar ge oss lite tiiiid! aah jag blir snart tokig. Fatta vad förvirrad jag är . fattar ingenting snart...

Haft det mys idag iaf. vaknade upp bredvid älsk, fast vaknade massa ggr inatt så trött var jag. Drack upp en hel mjölkförpackining igårkväll så vart lite kisspauser. hahaha,eller typ väldigt många :)

Sen åkte vi hem båda två och jag fixade det sista till skyltningen, sen kom malin och kicki och hämtade mej så vi lämnade av fika i folkan :)
Så har vi sålt lite och nu har jag en massa fika med mej hem ! ahha,;)

Nu har jag pluggat och jag har panik för det är så massa mkt imon . fuck it.. bryter snart ihooop! :S

menmen, ha en bra 1 adventkväll :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0