baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...



Nu sitter jag i skolan , fick ta mej en sovmorgon idag till halv tio, hur skönt som hellst var det ! :D
ganska slapp dag idag men jag tror att jag har hål i en tand och ska nog till tandläkaren idag så är lite nervös, har aldrig haft ett hål förr :S usch usch!
Igår var jag och mallan ut till grusgropen och knäppte lite kort och åkte skärtlapp, hahaha skojskoj!
sen senare på kvällen stack vi hem till ankie för att sjunga singstar och snacka lite ! :D alltid lika roligt ! vart mycket oseriöst babbel som det alltid blir men det är ju det som är det roliga nästan ;) hahah.
mina tjejer ;) sen lånade vi alla en varsinn film av ankie och frog hem till oss själva :) då kom min älsk och jag hade fixat till det lite extra mys (; mahahaa. så kollade vi på den filmen som jag hade lånat av ankie :) kärlek på hal is! sett den en massa ggr men den är ändå lika bra ;) mahaha.!

Men nu sla jag allt kila :) hade bra ! hejsvejs
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0