dont you ever look back...



Hejhej, nu ligger jag som vanligt hemma i min varma säng och orkar fan inte kliva upp, för om jag kliver upp måste jag plugga och äta och det har jag ingen lust med nu.. visst för att jag är ashungrig men orka..
hoppas på att få träffa ankie idag! :D

Oj så jag längtar till julen nu! bara vara ledig , alla är glada och inga bekymmer, bara älska varandra och ha det mys!
Klappar och underbart god mat hos mormor, samma sak varje år men inte fan tröttnar man ! bästa dagen på hela året !
Sen är det en massa på G nu! i skolan är det alltid en massa men nu är det mer, vi ska slå in julklappar och baka en massa massa till julskyltning på nästa söndag! sen ska vi hygga gran på lördag med skolan , hahaha fattar ni. sen är det mycket massa prov och inlämningar innan jul! gooooooush... menmen, bara att hålla ut.
Fan va pank jag kommer att vara efter denna jul! hahhaah, :)

Bara 21 dagar kvar nu också föresten tills jag fyller år (a) ja jag räknar ner, längtar som bara tusan ! en dag som bara handlar om mej ;) hahahaahahaha nejdå (x men det är skoj att fylla år :D

Men nu måste jag ner och tjata på pappa om att göra maaat! magen min skriker på mej ;)

Ha det så bra !:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0