Fucking datorjävel..

Ja, sitter inne å mitt rum och kollar på X-effect, så hemskt, hahah! Kollade nyss in på våran dator som vi alla använder, den som jag brukar plugga på, men fan allt skit var borta! jag blir så trött, allt jag skrivit är borta, försvunnet ! FUCK, va less jag blir.. ååh :( Nu ringde farmor :) pratkvarn nummer ett, men det är alltid trevligt :D Köpte freddessallad idag , mumma de, men då hade mamma gjort god kyckling och potatisgratäng så det vart kylskåpet för salladen ett tag ;) maha, köpte en till johan också eftersom att han ville ha en igår :) snällt va ? (a) hahahahaha! Nej, det blir nog ingen skola imon hellerkänner mig lite hängig, men jag saknar malin! tråkigt att jag missade foto idag också, verkligen sett fram emot det, menmen... host host,. Somnade typ efter 3 nångång inatt, fan va svårt det är att sova med hosta! aah, låg och skrev en massa sms till älsk som låg brevid och sov, hahaha. konstiga sms om döda flugor och skit hahahaha. :O) jag är knäppis (; Men nu ska jag kila och göra annat! slappa och krya på mej :) Hade gött! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0