long night and ugly face


Ja, det var ett tag sen jag skrev här nu, blir just så jobbigt att uppdatera varje dag , det finns ju så mkt annat att göra ;) men nu är jag här iallafall :)

Började kolla på valvakan igårkväll, började vid 11 nåt tror jag , men eftersom att det slutade 06.30 var jag så jävla trött så jag fattade aldrig vem som vann.
Men det var inte så svårt att ta reda på när jag väl somnat och vaknat igen , Obama, såklart! brade. får väl se om det blir någon förändring nudå :)

För övrigt så känner jag mig som en sjuk fisk, halsflussen verkar vara borta men sen har jag ju sån äcklig hosta . Får se om jag kan plåga mig till skolan imon , fast det kanske inte är så bra ändå eftersom jag inte vill smitta eller så. men på fredan måste jag iaf gå, känns som att jag måste ha lite uppdatering om livet utanför min säng (;

Fick sova ensam inatt, utan älsk. Visst det låter kanske töntingt för er men jag som inte sovit sj på många månader är det inte så jävla lätt för. därför var jag vaken hela natten! Anledningen varför att jag fick sova sj var för att johan ville ha sovmorgon en timme, hmm yep skoj huh?
han hade hockeygym idag halv åtta och om han skulle sova hos mig fick han ta 6 bussen , visst okej sov du.
därför sov jag inte alls så jag sov inte utan honom ändå (; smart va? nej egentligen inte men vafan hahaha.
 Idag känner jag mig frisk som en nötkärna ! nej det gör jag verkligen inte. inte i närheten !
älsk kommer hit direkt efter skolan så jag hoppas på att han kanske kan åka och hyra en film tills ikväll (a) mahahah.


aja men nu ska jag nog sova en liten stund till tänkte jag ..  hade så bra ! :)

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Bra det ^^ Det var de där pappren om stipendiet och sandvikens framtid :p <3

2008-11-05 @ 19:46:31
URL: http://victoriagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0