pluggpluggplugg!



Ja, sitter hemma nu, har pluggat hela dagen ! som fan , fyfan det suger! allt ska vara klart den här veckan också! fuck it..
Har gjort om min engelska så den är klar och ganska bra tycker jag, och inskickad.
Sen har jag pluggat Geo, sugit! fatta inget assvårt är det! fan! :O och det ska vara klart till på fredag! så jävla stress kommer aldrig hinna, tur att jag jobbar med vickis iaf, så hinner vi nog kanske, bättre än om jag varit sj iaf , hahaa. men det är en stooor risk för henne att jobba med mej, uusch, nejdå, dethär hinner vi., andas! aah blir tokig!

har suttit och kollat på lite kläder också:) najs de! på eliteladies.se, kolla in där tkr ja,m fina kläder och dom är bra! jag har beställt där och det är bra tyg och inga besvikelser med för små byxor eller nåt ;) maha, så det är bra :D och kolla på mej! hahahahahaha..
aja nu måste jag göra mej klar! ska in å tre bussen nu till idrott, fan jag måste vara med, inte varit med allt för mkt, men det är farligt nu eftersom att jag nyss legat hemma två veckor i halsfluss och är fortfarande inte frisk! ajdå, får egentligen inte för min doktor men betygen är viktigare än livet! för dom är fan livet, men kuk... haha
men nu ska jag dra, bussen går snart! :)¨

Hade bra och stressa inte ihjäl! hha ;)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0