solong suckeeeers !



yep nu är det fredag, klockan är 10 och vi har redan upptäckt något som vi kan skratta åt tills tårarna sprutar och magarna värker, ja. Jesusbussen!
Theo kom och undrade om vi hade sett Jesusbussen? och då vart vi ju förstås nyfikna och promenerade mot ytterdörren.
Och minsann, där utanför IP stog en buss, med en massa text där det står bland annat - Jesus is alive! and he will return! med stoora bokstäver!, sen en massa annat som kunde få självaste påven i rom att vika sig av skratt!
Faktiskt något av det mest konstiga och roligaste jag sett. Hahahahahahahaha, kan inte sluta skratta.
"Jesus in my heart" hahaha, fattar ni`? haha, nej men det kommer bilder på min bilddagbok senare på dagen så ni kan ju titta in och få ett gott gott skratt ;)


Idag ska jag baka med mormor, ;D pepparkakor och knäck, kommer bli mums , och mysigt ädet ju såklart! att julbaka med mormor:)
Julskyltning på söndag ju så ska vi sälja, hoppas att det blir mycket kvar ;) mahaha,..
Imon är det julgranshuggning också, seegt! måste kliva upp ganska tidigt så jag är liite pisst på det måste jag säga!
men kanske får jag sällskap av älsk också sen har jag ju vickis så det ska väl lösa sig :)

Nu har vi geografi, känns som att jag inte kommer att få mycket gjort idag, ingen annan heller för den delen , lite sega allihopa.  Fredag och en ganska lång dag om vi inte får sluta tidigare..
sen sak vi köpa godis och får se om vi får ta med böckerna hem och läsa sen på engelskan ;D det skulle lösa en massa problem för min skull.

Men nu ska jag nog fixa lite geografi !
Ha en super fredag allesammans !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0