still looking for life



Ligger hemma i sängen nu, har egentligen en lektion geografi klockan två men jag fick en sån jävla huvudvärk och fryser som fan!
sov hemma hos älsk inatt men så när jag skulle ta bussen hem så hade jag inte mitt busskort och inte en krona med mig så det vart lite panik! men sen fick jag ringa till farfar så han var snäll och kom och hämtade mej! När jag kom hem satte jag mig på cykeln för jag måste till ica och handla nåt att käka,  men problemet vara bara det att det snöade som fan och regnade samtidigt så inte allt för mysigt att ge sig ut, men så kom jag på att jag kunde ta crossen ! men nejdå, ingen bensin så skit i det då. det vart gustavs cykeln.
jag såg ut som en snögubbe när jag kom fram, och fröööös!

Sen nu är jag hemma och fryser som fan och är trött, inte har jag orkat käka nåt heller.! haha
Ska nog sova en stund nu.

ade bra allihopa, eller iaf ni tre stycken som läser min blogg.. haha
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0