butterflyexpress..



Kom precis hem från älsk nu, sov där hemma inatt och börjar inte förens två så åker hem emellan ;) najs de.
Tänkte att jag skulle käka nåt men hade ingen mat hemma, :S bara nå äckliga rester så jag blir nog utan idag..igen , mahah.
I skolan ska vi ha historia, skulle komma nån och snacka tror jag att han sa sist :S trööööök!
sen äre idrott, våran "riktiga" lärare har krånglat så jävligt så vi lära ta in rektorn för att reda ut en massa problem !
Hon är aldrig där,  och ger oss en massa konstiga uppgifter att göra, sen sitter hon och skojar om betygen.
jaja knepigt.. nu skulle hon vara ledig resten av terminen iaf, hoppas det löser sig ändå, vi har en bra vikarie iaf så det ska nog gå bra :) yepyep!

Laddar hem nya one tree hill nu också ;) yeah, najs de så får se om jag hinner kolla in det innan jag kilar iväg till bussen innan skolan :D eller så blir det att kolla på ikväll med johan :D

Sitter inne i köket nu, har kameran brevid mig och försöker få ett kort på fåglarna utanför, näe jag ställer mig upp och skriker och viftar med armarna allt vad jag kan så bryr dom sig inte alls, men så fort jag ens tar i kameran så flyr dom för livet allihopa! dom kanske inte tycker dom blir bra på bild helt enkelt ?  hmm..

Neh, nu fick jag en bild på en fet liten en ! yes, stackarn , han vart nog lite rädd verkar det som för nu gömmer han sig i buskarna, mahaha. det är jag som ger dom mat så nu får dom faktiskt ta och ställe upp på ett litet kort :L

Stackars johan har hostat hela natten , känns som att det är mitt fel eftersom att jag tvingade honom att vara med mej när jag var sjuk :S fandå sofia !
nu får jag iaf ta hand om honom så att han blir frisk igen , mysigt det iaf (a) eller iaf för honom, haha ;) hoppas jag..

nee nu ska jag käka nåt, det måste ju finnas någonting här inne för tusan !!!
nej, ingenting alls... ringde till mamma, inte för att det hjälpte nåt, "nehej men så synd då" var det svar jag fick av henne typ! jaha.. tack mamma ! inte ens nå äckliga rester fanns det, för det hade pappa tagit med som matlåda. yeeeeeeeeeeey! vilket flyyt..

Det blidde ingen mat för sofia idag heller då. "nej för du får ingen mat, du får ingen mat för du ska banta" så ekar det inne i mitt huvud nu. ojoj, och kurrar i magen , kanske ska starta band !? nee låter förjävligt, soooooo don´t


Men nu har jag inget mer att tillägga för tillfället, ! hade bra allihopa!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0