were is life going?



Sitter hemma i min säng nu som jag typ alltid gör..
Lite sur och irreterad! och på vad ska vi inte tala om . hahaham köpte två glöggflaskor igår och jag har snart slukat den sista, asgott. (jag vet liite överdrivet ! ) (a) hahaha, men jag älskar det så vafan..
Skulle egentligen leka med ankie idag men det blev ändrade planer, :( skit på det.men jag ska in till gävle med mamma imon antagligen och köpa tapeter och färg till mitt rum ! och seen ska jag och ankie leka ! :D yey!
Försöker få tag på johan också eftersom att han dissade mej för han skulle spela streethockey hos pippola, haha menmen, här ligger jag.
Pluggat lite har jag gjort också, astråkigt och jag kommer fan inte ihåg vad jag skrev heller ! haha ;)

Känns som att allt känns så meningslöst just  nu, eller mest känner jag att jag sj är meningslös! men längtar tills nyår så kan man ju börja om på nytt sen kanske med ett helt nytt år! jaa, kanske..
fast egentligen vet jag ju inte heller vad som jag ska börja om med `? jag har ju bästa familjen , dom mest underbara vännerna och en underbar älskling. men sen då? vad är det som fattas ? ja, just nu har jag ingen aning men det är någonting det känner jag..
Jag ska inte klaga men det är inte klaga jag gör utan bara, haha ja vad? funderar?! ja. vi säger så..

Idag vaknade jag upp brevid min älskade som hade tryckt in sig så jag låg halvt på golvet, jättemysigt ! sen var jag så jävla kissis också så det var bara att kliva upp, usch. hahahahadet började bra men sen nja.. ;)
jag klev upp före johan ! HAHA! sen skulle han bada så jag fick tappa upp ett bad åt honom medan jag gick ner och pratade med mamma och bråkade med bror, jävla drygapa!
Sen efter en jävla lång tid tycker jag så vaknade han i badet så han klädde på sej och vi kollade lite på tv innan det var gottamat :) haha eller rester från igår, ;) men det var god mat igår så även här ska jag inte klaga ;D
Sen eftersom att jag fick en ny kamera från skolan så drog jag på mig täckbrallor (ja, jag hade inga andra byxor, hahahaha) så drog vi ut på en behövlig och faktiskt riktigt mysig promenad ! :D och jag knäppte såklart slut på en hel fotorulle (a) najs de !
sen när vi kom hem drack vi,, ja gissa vad !!! GLÖGG såklart ;) maha..
sen måste johan åka hem vid fyra och nu sitter jag här, trött och irreterad, haha.. och grinig. mah
menmen, nu ska jag kila iaf.!


Hadet så bra allesammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0