14 Days left!




14 Dagar kvar ja , för vad? ja de vettefan , ´mahaha. 10:nde idag iaf och det är 14 måndader för mig och älsk :) jaopp
Fast han har ju träning så det blir väl inget spec med det kan ja troo..
skapligt najjs med fredag då iaf! yes :D grymt!

Sitter på geografi och skriver grupparbete, även efter dramat så vår grupp splittrades på mitten eftersom två av flickorna vägrade att hålla reglerna (x haha. jaja
Men en sak jag inte vill ! Skolfoto! japp, efter engelskan så kommer vi alla i klassen (iallfall vi som är här , maha) att ställa oss framför kameran och jag kommer göra bort mig ,, igen ! åh nej fan va jag hatar det . blääsh..
dålig hårdag och ser hemsk ut ! och inte nog med det så vaknade jag med en finne ! fuck off!!!! jag som aldrig får finnar så fick jag en just idag . jävla piss ! blä blä blä . 
önska mig lycka till! snälla för det kan behövas kanja lova, och öppna inte skolkatalogen när du får den är du snäll. tack-

Men nu ska jag dra mig tillbaka till nätverk och skit., hhehe.


Hejs igen , kv'älls nu, men orkade inte gå in på ett nytt inlägg. jaoja. klockan är 20.33 då.
14 månader med älsklingen min idag, goungen min :D saknar honom, inte hört nåt. suck...
ska väl dit sen , får se vad han hittat på :) eller inget !
hade gött. Gonatt!

Hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0