all by my self,



Ja , då sitter man här då..
ganska tråkigt har jag , ensam hemma på en lördag kväll, alla är ute och har skoj och jag sitter här. ah pisst!
vart i gävle idag med mor och far iaf. va väl rätt ok det också men . lite dryga är dom ju. alltid.. haha
Köpte en mössa och ett par vantar, en najs bh och ett pannband, sen köpte jag nå hånglatugummin och en liten present till älsk , haha ingenting till min fördel och tillomed hon i kassan undrade om jag verkligen ville köpa det , hahahaha jag säger inte vad det var ;) maha. jag vet vad ni tänker vid detta tillfället, ! men inget sånt ;) maby! mahahahaha..
känns lite patetiskt att jag egentligen sitter och pratar med en dator just nu , jo pratar med den , just det. jag pratar med den medans jag skriver , haha eller inte datorn kanske men eftersom att jag skriver det här på bloggen om mina dagar så måste det ju komma fram och vara intressant för någon , jag vet inte. Antagligen fattar ni ingenting av vad jag försöker få fram just nu! nej vi skiter i det och börjar på en ny rad!..

Ja..
Har kollat massa på film idag ! eller massa, två iaf. what happens in vegas, den var bra! :) och sen Forgetting Sarah Marshall. den är också rätt bra men har sett den förr :) skojskoj!
så har jag käkat godis såklart, inte så mkt idag faktiskt , inte som vanligt (a) haha!

Idag kom brudarna hem från marknad också, dom hade haft det bra ! good for them ..
haha.
var ju på fängelse muséet igår med klassen också eftersom vi håller på med brott och straff genom historien , d va rätt skoj :) intressant! ni hade gillat det ni som gillar lite spännande och skrämmande saker, najs de!
men det var nog lite mesigt för min smak ändå, fast min fantasi om sånt är lite brutal , mahaha! ;) deni.

Visstja , lördag är det ju idag ja , fan va skönt ! tänkte mej en söndag , puh så skönt!
oj , va jag babblar på, förlåt ! ni kan hoppa över resten om ni vill för det blir bara en massa ovesentligt tjafs! hahaha. fast det är ju typ det som min blogg går ut på nästan , bara en massa tjafs som ingen förstår :) najs de ! haha

jaja nu ska jag sticka , :) hade gött

Kram .

Kommentarer
Postat av: Victoria

Men det är ju inte så jag menar pucko! xP Klart man saknar ändå, det är ju bara som man säger! Missed you ofc <3

2008-10-05 @ 16:44:35
URL: http://victoriagustafsson.blogg.se/
Postat av: sofiiiiiiiiiiiiia

mahahahahahah! ja det hoppas jag ;)

2008-10-10 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0