at school..



Sitter i skolan nu som vanligt nu den senaste tiden tycker jag . riktigt trist eftersom att vi hade slutat nu om jag inte haft spanska om ca. en och en halv timme. fan.
har redan haft matte med henne så jag kan inte åka hem heller utan att bli rejält utfrågad på spanskan imorgon bitti.
dessutom har vi bara en knapp halvtimmes lektion också, så att vänta på den halvtimmen känns tungt kan jag lova !
menmen, jag ska hålla ut.. Marie är på väg in och ska gå spanskan med mej så jag klarar mej väl :) gooodie!

Ikväll blir det slapp kan jag lova! egentligen borde jag plugga historia men jag ska skriva klart sista sidan på svenskan så det får räcka med plugg för idag det! så blir det idol och en kopp te med familjen innan jag tar halv tio bussen till jäderfors. en helt vanlig kväll helt enkelt ! jaja..
Imon åker ankie, malin och v bort också, tråkigt tycker jag :S att dom ska ha det skoj därborta medans jag pinas i skolan ! elakt. haha. förhoppningsvis har jag fördel av det. hoppas jag iaf.. :)
ska på fängelsemuseet på fredan morgon , det ser jag faktiskt fram emot en aning :D se någonting annat en skolans dystra väggar.

I helgen har johan träningsläger också. pisst! och brudarna åker iväg. men jag har myllan kvar och dom andra såklart! :d så jag klarar mej väl nog. kanske man ska spana in idas båt ? :D
nåt hittar jag nog på, nej jag  vet! nåt jag inte gjort på länge nu! Åka Cross! :D ja fan det ska jag göra :) sist jag körde krachade jag ju den och fick inte köra mer för bror (x men nu lär han väl ha kommit över det ? (a) den är ju fixad :D
blir fint d!

menmen, nu ska jag kila iväg och hämta mina spanskapapper så jag kan plugga på lite glosor :)


Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0