Back too shit school..!



Sitter i skolan nu.. igen .. ;)
så jävla trött och så jävla tråkigt så jag nästan spyr! fyfan .
Har naturkunskap och jag är klar med hela arbetet , det vart jag redan förra veckan , men måste ändå vänta på bussen så kanju lika gärna sitta här ett tag , mitt huvud exploderar snart . :S usch .. och malin är hemma och anna är hemma , det är ju jst dom som jag har arbete med fan ! haha men det är deras problem inte mitt , ;) deni!

Hungrig är jag också , som fan ojoj vad klagomål det vart! haha , jag ska vara tyst. eller nej det ska jag inte men jag ska vara tyst om jättetråkiga saker. :_)
Snart är det Halloween och jag älskar det! fan va jag älskar Halloween , oj så mycigt . bara kolla på en massa läskiga filmer och äta massa läskig och god mat och gotta! och skrämmas och bli skrämmd! yeas! längtar som bara fan (a) ´miii!
När jag kommer hem borde jag svara på några samhällsfrågor, men det orkar jag fan inte , inte direkt sover ett tag sen svarar jag ;D
så mkt i skolan nu och jag som har så svårt att hänga med kommer att få problem , det känner jag redan nu . men vi har haft ett matteprov redan och jag som alltid sugigt på matte så in i helvete (då menar jag SÄMST!!) klarade det! jaa jag klarade matteprover som jag inte hade någon aning om hur man gjorde på :D är inte det flyt så va?
hahahahaha.!

kom och tänka på Carrolutten , väldigt länge sen man såg skrutten :)
<3

 men nu måste jag kila iväg, morsan slutade nu ;D yeey!
men vi höres , om inte annat så ses vi :) hade! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0