Scaary night halloween!



Sitter hemma hos V nu ! Har sminkat och tuperat oss som fan mahahah , ska nämlogen på halloweenfest his ida ! asnajs! :)
Hart klätt ut oss till , ja vad vi nu ska föreställa , hahahah ;) mitt hår når upp till taket nästan iaf ! mahaha. deni.
Sen när jag kommer hem väntar min älskade hemma på mig ,hoppas vi iallafall! tänk så härligt va :D jaoja!
nu är V nere och käkar så jag och ankie lyssnar på musik och jag skriver medans hon smibkar sig än ;) mihi!
Ska spela spel och kolla på film blire väl kanske :D najsnajs!

AStagga måndag! jagjohananteankieV och kanske Malin dra till Alborgen ! asfun :d länge sen man var där nuså tagga as hell! :d MIHI

Men nu ska vi dra ! hade gött under lovet och en underbart skrämmade och rolig Halloween ! :D


Bu på er!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0