solong school !


Ja då sitter man på historia  nudå och klockan är halv 10 ! Vanligtvis skulle jag klaga på att ha historia, men nu är det 
2VK som gäller så det är inget att klaga om ! Jag ska skriva om Pearl Harbor, vilket jag tkr är intressant , det är ju hela 2VK men man fick ju bara fördjupa sig på en! synd men ganska skönt , haha blir nog mkt att skriva om annars ! Det hade nog varit intressant att skriva om Hiroshima/Kawasaki också men nu blev det inte så.
Nu får jag också en chans att höra pappas version om hur det tex såg ut där eftersom att han varit där :) kan ju bli skoj , kanske . hahaha.

Idag är det sista dagen i skolan för våran klass! 
Imon är vi lediga och fredag men sen är det ju höstlov som vi väntat på så förbannat länge! 
och halloween ! yesyes fan va najs :D Nog blir det Alborgen på måndag också med mina kära :D astaggad ! 
det ska bli såå skänt att vara ledig, fast ta det lungt? det ska vi inte ta i med! det blir lite pluggstress då också tyvärr. "kom ihår att ta det lungt och vila upp er" säger alla lärare, jamen vafan säger jag bara!? huuuuur när alla gett oss läxor så vi drunknar i dom ! maaah....

Halloween kommer att bli asbra om det blir som vi planerat! bjuda grabbsen på food och ha lite mys :) mm , mahaha. film och gotta blire ju såklart! :D

Menmen, ni får ha ett så bra höstlov ! hade!

KKram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0