Efterlängtad fredag igen !

Ja då sitter man här igen då. i skolan på första lektionen och bara väntar på att man ska få sluta och åka hem , alla är så grymt trötta på skolan nu ! iaf jag , sen vetja inte med dom andra men jag kan ju gissa ;)
det är ju trots allt fredag så vem längtar egentligen inte hem ?
Men min dag är redan förstörd måste jag säga, om det finns en anledning till det , det vet bara jag .

Igår hade vi Foto igen , så skoj . åh man bara längtar till nästa torsdag igen ! om man kunde få ha just den lektionen en hel dag skulle man ju vara överlycklig, :) helt otroligt roligt, tycker jag (a)
(åh va jag längtar hem!) och idag är det fredag igen som sagt , men jag har ingenting planerat, vilket också är väldigt skönt såklart men det är ju alltid skoj att ha något att se fram emot . Träffa älska blire väl, men det blir inte så mycket träffa eftersom den där hockeyn, menmen, det är det värt ändå <3

imon är det lördag och inget har jag planerat in då heller. få se om någon snäll en vill hitta på nåt skoj kanske ? :)
Annars har ju Johan match så kan ju kolla på honom då.

men nej ! nu ska jag kila. orkar inte sitta här nåt mer.

tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0