en efterlängtad lördag!


Godmorgon allihopa! Hoppas att ni sovit gott :)
det har jag iallafall! Iaf tills jag vaknade av en hemsk mardröm och upptöckte att jag var ensam :S inte kul! haha.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på idag.. ganska svårt måste jag faktiskt säga.
Kanske ska jag hitta på nåt med ankie ! :D om hon kan , annars blir det väl lite plugg kanske . eller nej. det sparar jag tills imon (A) (det betyder - det skiter vi i helt!) ops!
Najdå, inte idag men imon lovar jag att jag ska göra det!! lovar..
ah, idag blir en riktig slödag, känner redan nu att allt känns grymt jobbigt.
tänkte kolla på tv nu men då var det jobbigt för då måste jag ta kabeln och sätta den i boxern och för att göre det måste jag flytta på hela tvn.., jobbigt va? nja egentligen inte men , hahah.

Nu fick jag igång det och det är nåt med bilar så ja måste ju kolla ;)
aja, paus och jag ska ta ett varmt bad med massa bubblor! deni ;) synd ja måste göra de sj men vafan ;) maha¨hade gött allihopa!
HEJ.

Kommentarer
Postat av: Frida

fasiken va härligt med ett vramt bad!! Ännu härligare med bubbels ;)

2008-09-28 @ 21:22:04
URL: http://fridasklotter.blogg.se/
Postat av: johansofia

jamen mena de! skitskönt ;)

2008-10-01 @ 18:13:58
Postat av: annapanna:D

åååh fan va härligt det lät då! :D

2008-10-01 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0