Fredag.



Jaja, sitter i skolan nuja. får inte så mkt gjort efterom alla bara skriker en massa och jag inte riktigt fatta någonting alls av vad jag läser, inte bra . hah.
Hade NO nyss,  jag och malin skulle blanda svavelsyra och järnpulver i ett glasrör och sen bränna det med hjälp av en gasolgrejs, men innan vi hann så långt hade jag sönder glasröret, (oops) men vi fick ett nyss, efter några om och men hade vi fått på den på stället vi skulle ha den på och slog på gasolen , alldeles föör mkt ! hela röret var täkt av eld.
men vi sänkte gasolen och det gick bra tillslut.
Men så kände vi en lukt så hemsk och illaluktande att vi trodde att vi skulle dö allihopa, det lukta typ gamla ruttna jävla ägg, fyfan va de stank! men det var inte bara våran utan nästan allas som stank, det var tydligen för att vi hade blandat det lute fel och gjort någon annan blandning på väte nånting, hahaha fyfan .
alla som gick förbi skrek och spran därifrån , och det va fan inte så konstigt så som det stank.
jaja, idag är det fredag iaf, så skönt är det! men fredagen kommer man mest tillbringa i skolan tyvvär :( fan. skitlång dag och alutar inte förens kvart över 4, på en fredag! :S va är det för påhitt va ?
ska nog käka tacos me brudarna ikväll iaf !! :D  och käka massa massa gött godis och kolla på scaary film :D tummen upp för det tycker jag ! :D (Y)
Fat innan det ska jag hem till kusinen min som fyller 17 :D JONAS HÄNDEL 17 ÅR! ;) Grattis på han :D
Efter brudkvällen ska jag hem till min älsk , när han kommer hem ifrån cupen :D mysmys <3
fan va jag är hungrig. ska nog dra till matan snart . dom uppnar 11, och klockan är bara 10:37. segt..
Igår köpte jag ett spel, Jag har aldrig.. skit skoj, ska nog spela det ikväll ;) hahah, det är en massa frågor som börjar på jag har aldrig och den i gruppen som har gjort det ska visa det på något sätt, ganska pinsamt kanske om man har någon riktig hemlighet ;) haha. men det är värt..
sen har jag beställt hem ett annat spel också, Sanning och konsekvens, Elaka versionen ;) vad säger ni om det va ? ;);) det kommer att bli pisamt och svettigt kan jag allt tro, ett spel för två stycken säger ida, kanske ska börja spela det med min johan då ;) lite perversa konsekvenser kan jag väl tro..!
men det ska nog bli skoj ändå :D

Men men, nu ska jag fortsätta skriva på det jag höll på med innan, hade bra!

hejvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0